20090820.

Jaha, idag har det inte blivit så mycket bloggande. Har haft fullt upp hela dagen. Var iväg och jobbade i morse runt åtta. Blev hämtad klockan tolv. Träffade upp Maria, gick femman i spåret. Vilka jävla mördar backar det finns! *pust*. Kom hem, åt lunch, däckade på soffan och nu har jag precis varit ute med Willen igen. Ikväll blir det tacokväll. Ni får ursäkta min tråkiga bloggdag idag, det blir nog bättre i morrn. I morrn ska jag hem till Frida som flyttar till Karlstad. Helt konstigt känns det! Att hon inte ska bo kvar här?? Kommer nog vara en massa känslor inblandade i morrn på hennes "avskedsfest". Kram vännen! Men vill man bli något här i världen så blir det till att åka iväg och plugga. På Lördag sen så är det kräftskiva hemma hos Kakas farbror.
Nu ska jag läsa igenom lite bloggar.

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0