Söndag.

Har precis ätit en halv pizza och ska strax till att öppna en påse chips. Söndagar säger jag bara!

Igår gick jag hem till Maria runt fem och sen gick vi vidare till Matilda. Vi satt ute och pratade till tio ungefär innan vi gick in. Det kändes verkligen som sommar igår. Det var runt 18 grader på kvällen. Ännu varmare på dagen dock. Vi satt och sjöng gamla hits innan vi vandrade ner på stan. Sjukt kul ute igår måste jag säga! Brukar inte tycka att det är sådär superroligt att vara ute på krogen, det är mest roligt innan man går ut. Men nu två gånger i rad så har jag haft så himla kul. Kaka kom och hämtade mig utanför mamma och pappa runt tre i natt. Följde med min syster till porten.

Jag brukar ju inte vara med på vimmelbilder ute för att man blir ALDRIG bra på de korten. Här är två från igår endå. Man lyckas ju endå bli övertalad av sina vänner.




Hoppas eran helg har varit kanon!

Later


Kommentarer
Postat av: louiselinderoth

shit det såg ut som darin först! det är inte darin va?

2009-04-26 @ 20:56:06
URL: http://louiselinderoth.devote.se
Postat av: Dengström

och vart var jag nånstans??

2009-04-28 @ 11:58:15
URL: http://www.dengstrom.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0