Morrn morrn.


God morgon på er! Hoppas ni sovit gott och är utvilade inför denna tisdag. Det är mulet idag? Jag som hade tänkt sitta hos mamma och pappa på deras terass och plugga hela dagen i solen. Men det kanske spricker upp senare. Vem vet? Hur som helst så blir det kanonväder på valborg. Så härligt! Så då gör det ju inget om det är lite mulet idag. Wilgot ligger och morgon tvättar sig och jag funderar på vad det ska bli till frukost idag. Blir nog en kopp te och en ostmacka. Har en hel del plugg idag oxå eftersom jag har prov i morgon och en ny redovisning på torsdag. Så där lagom kul känns ju de. Speciellt provet i morrn. Eller proven!, det är nämligen 4 stycken prov i ett i morrn. Kommer få sitta flera timmar. Matte dessutom som jag är så himla dålig på. Men det går nog bra.... eller?    Hoppas ni får en bra dag idag!

L  A  T  E  R.


Kommentarer
Postat av: ROSAMARTINA [bloggdesign]

Ja, lite synd är det allt om honom ;)

Men han tassar på, det verkar inte göra alltför ont, som tur är :D

2009-04-28 @ 11:04:10
URL: http://rosamartina.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0