Torsdag

Hallej!
Sitter här å lyssnar på en massa bra musik och försöker få lite motivation till pluggandet. Det kommer väl! Så småningom, kanske..... eller? Hur som helst så måste jag ta mig i kragen nu! Idag är det storstädning på högsta nivå oxå! Vi ska städa inför att hyresvärden ska presentera lägenheten för min kusin som antagligen skall få den efter mig. Och då måste allt vara tip top! Guu va dimmigt de va ute idag, trodde som igår att ljuset som lös genom persiennerna i morse var sol! Sen kommer man ut så ser man knappt Wilgot framför sig?! Nu är det verkligen snart vinter. Jag är ju en av dom som inte är så förtjust i vintern! Massa kläder och snorkallt och massa som vill åka upp till fjällen och åka skidor som jag inte kan! Fast det vet jag ju inte än, tack vare dansen har man nog lite balans å sånna grejer men sist jag stod på ett par skidor så var jag sju år och åkte störtlopp in i ett träd. Det är ett minne som inte direkt taggar en stenhårt för att ställa sig på ett par skidor igen. Men vi ska förmodligen upp över nyår, ett helt gäng! Det skulle ju vara kul! Gäller bara att vi hittar nånstans att bo, någon mysig stuga med öppen eld tack :)

Kika föresten in på MINOUTFIT.se, där Elin Kling med flera har startat en outfit blogg om man vill ha inspiration!
Var inne och kikade och den verkar väldigt bra! Härlig idé måste jag säga!

Tjing tjong

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0