Söndag

Goddag!
Söndag! *suck* . Sitter med mysbyxor, otvättat hår och stjärnor på is i bakrunden på tv:n. En typsik söndag! I försig har väl även det sin charm. Skulle behöva gå ut med Wilgot men det är snorkallt och blåsigt ute så vill inte! (jaja, jag vet att jag måste.) Ryser bara jag tittar ut, hörde att det antagligen ska bli snö i veckan. Usch blusch! Har försökt få tag på M hela morgonen, vill komma dit och bli bjuden på kaffe :). Vi har ringt om varandra i flera timmar nu, missat varandras samtal hela tiden, får väl tag på varandra i eftermiddag kanske? Om vi har tur!

Vet inte vad jag tycker om Stjärnor på is, tycker det är lite småtöntigt! Men gillar Carina Berg och såklart Carolina Gynning! Skulle vilja ha en tavla av Gynning, hon är riktigt duktig!

     

Synd bara att dom är så dyra! Inte direkt som att en studerande person har råd att köpa en tavla över 10 000 kr!
Men tycker att en hel del tavlor hon gjort är värda det + mer! Go for it!

Här är föresten Carolina Gynnings blogg http://blogg.stureplan.se/gynning/

Jaha, ska man ta sig ut i höstmörkret nu då eller? Kroppen skriker neeeeej! Men vet att jag måste, han kan ju inte vara inne hela dagen, stackars hund! Nä dags att ta på den största halsduken jag har!
Have a nice sunday!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0