rosa bandet


Tänk att det var exakt 3 år sedan som mamma fick sitt besked, hemska tid. Man tror att "det drabbar inte oss" men tänk så fel man kan ha. Hon var som mest sjuk under rosa bandet galan 2006 och varje år i oktober så minns man den tiden så väl. Man visste att cancer var en hemsk sjukdom som man kunde dö i, mer visste man inte. Det kom som en chock hur allt skulle gå till, cellgifterna var värst och tiden då hon tappade allt hår. Konstigt nog så har jag aldrig sett min mamma så stark, hon fick någon extra styrka under den tiden och brydde sig inte alls lika mycket om "världsliga saker". Nog har man lärt sig mycket efter mammas sjukdom, att det drabbar de bästa människorna och att man inte skall ta livet för givet!

Du är världens bästa mamma och jag älskar dig så mycket!
Tack för att du finns, vet inte vad jag skulle göra utan dig!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0