God Morgon

God morgon! (ja, jag vet att det snart är lunch.) Men guuu va skönt de är med så här jätte lång sovmorgon ibland! Var så himla trött igår när jag gick och la mig. Var ute med Wilgot nyss och träffade O och hennes hund Tristan. Så härligt när dom springer runt och leker. Dom älskar verkligen varandra de där två lurvtussarna. Långhåriga är dom nu oxå inför vintern. Wilgot åt bra igår oxå så ska avvakta med veterinären å se om det kanske bara var någon magsjuka han fick. Han gillar ju rätt mycket att äta på allt som man inte ska äta på. Idag ska jag sätta igång med skolan oxå. Yeeeey! eller inte! Ingen alls lust, men har ju i allafall lite motivation att klara det där så jag slipper sätta min fot på komvux mer. Så skönt att det är på flex så jag slipper vara där. Komvux är inte direkt det samma nu som det en gång har varit! Om man säger så! Ska åka och hämta Ella på dagis oxå, det ska bli mysigt. Världens finaste Ella! Nästa helg ska hon sova här hos oss och då har hon bestämt att vi ska hämta pizza och äta godis på morgonen när vi vaknar, för det får hon göra hos oss. Hon är 3 år nu. Stor tjej! Hon har även döpt om hela familgen till Bengtzing i efternamn eftersom Linda Bengtzing är hennes favvo. Även igelkotten som dom har i trädgården. Nä, dax att ta tag i mig själv lite nu! Ha en bra dag!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0