första blogginlägget

Nu har jag länge pratat om att skaffa mig en blogg, sitter hemma dödstrött och klockan är 00.00 exakt, DÅ bestämmer jag mig för att fixa en. Typiskt mig! Är så himla kvällstrött numera, förr var jag en nattmänniska, men icke nu! Har suttit och tittat på olika webb butiker med schysst inredning till nya lägenheten som vi förhoppningsvis flyttar in i 1 dec.
Ska bli så otroligt skönt med lite space, vi har bott länge nu i den här lilla ettan som det är helt hopplösa förvaringsutrymmen i så det mesta ligger kring väggarna eller ihopmosat i nån låda nånstans. Lätt att hitta sakerna!?
Nämen, älskar den här lägenheten, den betyder mycket för mig men it´s time to move on.
Soffan och vår enda fotölj har vi sålt, ska även sälja köksbord och lite mer saker.
Vill ha in nytt och fräsht, även om det nu är så att vi snällt sitter på golvet
och äter eftersom köksbordet är en tacksam avlastningsplats.

Nu är det dags för sängen! Natti!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0