18.20

Jaha då har man äntligen kommit hem efter en hektisk dag!


Dagen började med att M hämtade upp mig och Wilgot hemma och sen åkte vi till Donken och köpte en varsin latte. Sedan åkte vi ut till ett ställe som M sa var jäääätte bra att gå på. Vi skulle ha åkt till spåret men tog det här i stället. Kollade vi åt höger efter ungefär en 15 minuters promme så stod det 200 får och tittade på oss och följde oss med blicken, jaha nu var vi vid en hage! Det var jätte lerigt och vi halkade runt där med varsin latte i handen medans Wilgot levde loppan! Vi tog som vanligt en "genväg" och hamnade lite fel, mitt i en hage som vi fick krångla oss ur. Tur att det inte var en ilsken tjur eller nåt där inne. Eller typ grisar eller nåt, dom kan ju faktiskt vara väldigt aggresiva. Till slut hittade vi till bilen och vi åt vår frukostmacka som vi hade med oss. Eller som M hade med sig till oss.

Sen har jag tvättat MASSA, åkt på ärenden och precis fått veta att på lördag är det Halloween fest så nu ska jag lista ut något att ha på mig! Känns lite tråkigt med häxa, men tycker det är rätt skönt med en enkel outfit i år. Hatt, lösnaglar, nätstrumpbyxor, tuperat hår och svartsminkad. Enkelt och bra! Har inte riktigt tid till att fixa en massa innan lördag.

Nu ska jag rensa min garderob, så trött så trött på alla mina kläder som jag aldrig använder. Ska ge allt till välgörenhet. Alltså myrorna :)

Tjipp

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0