Urk.

Idag har det varit en riktig urkdag. Har pluggat lite, vilat lite och städat lite. Så fruktansvärt ont i halsen!! Ska trycka i mig en avocado nu och sen ska jag lägga mig och läsa min bok som jag är helt inne i nu. ("den tusende gången").
Har ni nå bra boktips?

Tittade på en film nyligen oxå, som hette "Her only child". Den var hemsk! Handlade om en mamma som var besatt av sin dotter och var livrädd för att dottern skulle lämna henne, så hon skrämde iväg alla killar som dottern träffade och hotade dem. Samt kom på ursäkter och försökte döda hennes hund för att hon skulle komma hem. Sjuk film! Men jag gillar ju sånt där! Thrillers och sånt!

I morrn ska jag till frissan, ska bli sååå skönt, även om jag inte riktigt vet vad jag vill göra ännu! Får la se när jag är där!

Sussa sött nu! Det tänker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre!! Patrik

2008-11-26 @ 22:54:29




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0