Sticka mitt i natten.

Typiskt mig att börja med ett projekt och sedan hålla på med det tills det är så sent att solen går upp. I det här tråkiga november vädret är nog inte det någon risk än på ett tag men endå. Fick för mig att jag ville ha ett par vita fluffiga benvärmare. Och eftersom jag älskar att sticka så satte jag genast igång, dvs klockan tolv! Och nu ser jag nästan dubbelt så trött jag är! Men har kommit halvvägs på en i allafall! :)



Har tittat på "Arn, Tempelriddaren återvänder" oxå. Alltså jag VILL INTE, men KAN INTE LÅTA BLI att tycka att den är ur töntig! Det var samma med den första Arn filmen. Den borde vara bra, men kan inte tycka annat än att alla som ens öppnar munnen i filmen gör bort sig totalt. Kanske är att ta i men, vill ju inte tycka att den är töntig eftersom jag älskar berättelsen. Aja, inte mycket att göra! Fundelerar på att kanske sova nu, klockan är ju endå halv tre på natten.

Får väl ta ett kort sen när mina benvärmare är klara! :)

Sov gott, om ni inte redan gör det, vilket jag tror att ni gör!


Natti natti i allafall! Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

vad händig du e =)

2008-11-22 @ 10:30:18
URL: http://spiderchick.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0