Söndag.

Idag har det varit dåligt med inlägg. Har varit/är så sjukt bakis idag.Vaknade väl runt tolv och såg typ dubbelt fortfarande. Patade med Madde om jag kunde åka med henne till Maria där vi skulle ses alla tjejerna idag vid fyra och få en överraskning. Det visade sig att Kristin skulle ha tapperwear party (eller hur det stavas). Vi drack glögg och åt lussebullar, gosade med "våra" två bäbisar som kommit med i gänget nu då två stycken blivit mammor och Wilgot sprang runt och hoppade på alla. När jag kom hem var man ju helt slut, då ringde jag och beställde en stor kebabtallrik som jag moffade i mig, hade ju inte ätit nåt annat än lussebulle på hela dagen. Nyttigt! 

Igår var det jätte kul, nästan lite väl kul, det visade sig att alihoppa hade blivit ordentligt fulla. Inte bara jag då! Och vi tappade bort varandra och alla hade vi gjort bort oss litegrann. 
Först va vi hemma hos Tilda som fyllde år. Sen var det Pluto som gällde och sen donken. Jag och Frida tog väl en buss hem tillsammans vid tre tiden, då var vi bra runda under fötterna. 

Eftersom lilla L är nykläckt till världen så fick såklart Tilda en present till henne oxå + sin födelsedagspresent. Till lilla L köpte jag denna, tyckte den var urmysig.




I födelsedags present fick hon presentkort på Gina Tricot. 
Nu ska jag kolla på Kung fu Panda. Det sägs att den ska vara riktigt bra. Vi får väl se!
Ha en mysig söndags kväll!

KRAM  

Kommentarer
Postat av: frida

hejsan!



varför är du inte med i http://www.bloggtrafik.net ? gratis besökare till din blogg!

2008-12-01 @ 09:09:58
URL: http://bloggtrafik.net
Postat av: matilda

tack ninnie!! så sjukt söta kläder :) roligaste kvällen på länge!! hahaha!!! längtar till den 13:de! all in :) puss!

2008-12-01 @ 22:23:58
URL: http://tildamoen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0