Snö.

Guuu va det snöar ute!

Det blev ingen träff med syster Lina idag pga att hon var tvungen att jobba och sov lite för länge. :(
Men vi får ses någon annan dag!
Jag får ett lyckorus i kroppen när första snön kommer, det är som när det första vårtecknet kommer. När man inser att sommaren är påväg. Älskar det! Även om jag inte är så förtjust i vintern så älskar jag första snön.

Ikväll bär det iväg hem till Olivia som bor en dörr bredvid, ska dit och äta middag.
Mumma! Hennes hund Tristan och Wilgot kommer väldigt bra överens och har jätte kul ihop!
Så roligt att se dom små liven springa runt och leka. Dom blir så glada när de ser varandra.
Undra vad vi ska få för mat?
Spännande!

Nu ska jag ut och gå i snön med Willen.

Later


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0