Nöjd.

Nu har jag sovit i typ 4 timmar pga att jag känner att jag börjar bli sjuk. Mår inte alls bra! Ont i kroppen och i halsen.
Men var till frissan i allafall idag och blev jätte nöjd. Har ju ingen bra kamera så blir in´gen bild nu. Men kan tänka mig att det blir en massa massa bilder från festen på lördag då jag har kompisar som alltid tar kort. Så ni får se då. Det blev i allafall en creme färg, lite röd,blond,brun aktig färg som är otroligt varm, och sedan glassade vi till det med en lite brunare rand bak. Ansiktet fick mycket mer färg än med min vanliga hårfärg. Den här passar mer när det är vinter. Jätte nöjd. Inte alls farligt med pengar heller, 850 kr fick jag betala för all färg. Fast för mig är det hur mycket pegar som helst, men endå. Det bästa av allt var att frisören var utbildad "huvudmassör", vet inte vad det heter, men ja gick mig en liten omgång när hon tvättade håret. Dom ska tydligen öppna någon Spa för håret avdelning där. Då kan man gå dit och få en hårbotten behandling och massage, UNDERBART!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0