Hemma.

Hemma igen efter en god middag hemma hos min underbara granne Olivia. Kyckling med pesto och pasta, super gott! Vi ska ses på lördag igen och ta nåt glas ihop. Nice.
Kanske blir en liten utgång oxå där jag antagligen kommer använda min nya klänning från topshop.
Härligt med framförhållning, tycker ni inte?:)

Trött är jag nu och ska nog titta på någon film igen tror jag! Eller läsa i min bok "den tusende gången", hemsk bok!
Usch, det var nästan så att jag stod i valet och kvalet igår om jag skulle fortsätta läsa i den eller inte. Gillar man spännande böcker som handlar om människor som varit med om hemska saker, verklighetsbaserade böcker så rekomenderar jag den starkt. Under kategorier "böcker" så har ni recension och bild på boken.

Puss och Kram

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0