hattpremiär.

Halloj!
Nu har jag varit och handlat en massa gott, bla mörkchoklad och äpplen som jag bara älskar! När jag var iväg så hade jag premiär på min svarta hatt från HM som har legat på hyllan i hallen sen i somras. Har lixåm inte vetat vad jag skulle ha haft den till riktigt, provat den ett dussintals gånger men har inte känts rätt. Förns ida. Hade svarta stövlar,svarta tjocka strumpbyxor, en grå stor stickad polo och svart skinnjacka, och hatten! Det uppskattades i allafall av mamma och Niclas som såg mig i den första gången. :) Jag såg ju cool ut, det var ju bra de! :) Nu ska jag strax till att laga lite mat här, vet inte vad bara? Kanske lax? Ska vi ha sånt lyx ikväll? Eller ska de bli nåt mer enkelt....? Får se vad det blir! Ååååh vad jag vill köpa en bra kamera! En systemkamera, det får bli nästa inköp! Älskar ju att ta kort.... Här kommer två suddiga mobil bilder på Wilgot och hans favorit, Bamse! Eftersom han är kolsvart så syns han knappt endå, även om ja hade haft en bra kamera...





See you!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0