Godmorgon Världen.

Godmorgon! Sov ganska länge idag med, men guuu va skönt det är med sovmorgon! Var ju så längesen man hade det och nu när jag börjat plugga på flex så är det så skönt att få sova till 9-10 om mornarna. Idag är jag på bra humör! Sitter här vid datorn med en rostad ostmacka och en kopp te "Friggs kvällsro". Mumma! Min bästa vän jobbar på Te-boden här i Västerås så ska nog be henne hitta nåt lugnande gott Te till mig nu på vintern. Är ju en riktig Te drickare. När jag fyllde år så fick jag ett lakrits Te av henne, de va faktiskt riktigt gott!

Idag har jag plugg på schemat, sen ska jag äntligen tvätta mina converse idag, dom är så skitiga. Brukar tvätta dom i maskin, funkar riktigt bra, om man tar ut snörena annars kan det bli svarta märken. Sen tycker jag att det är snyggt när dom inte är helt vita oxå, converse ska vara lite små skitiga! Men inte jätte skitiga! :)

Gu va jag har fastnat för den här låten oxå, (se nedan).
Beyonce - If I where a boy

Riktigt bra enligt mig!

Ha en bra dag!
Kram Kram

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0