Fredag.

Är fortfarande hängig och trött. Ont i kroppen samt halsen. Men vafan i morrn är det ju fest, kan ju inte vara sjuk då! Icke! Så idag ska jag proppa i mig så mycket c-vitaminer som det bara finns att få tag på och sen ska jag vila upp mig och dricka litervis med vatten. Är jag sjuk i morrn då så är det ju nå knas?! :)
Idag så har vi en massa ärenden på stan oxå som Kaka får ordna. Han ska nog endå ner på stan. Själv ska jag ju vila. Lyxmaja! Måste köpa en blöt eyeliner och hämta min klänning som jag ska ha i morrn hos min syster på jobbet. Sen MÅSTE vi köpa avocados! Beroende!

Samt köpa presenter till, tänker inte säga vem eftersom hon antagligen läser denna blogg :)
(Det där var uppenbart nog).

Hoppas alla får en superdag och härlig fredag! Bästa dagen på veckan!


Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0