Alldeles för sen kvällsmat.

Som vanligt så är jag slarvig med att göra saler i tid. Ska precis sätta mig och äta kvällsmat. JÄTTE hungrig men orkar ju inte ställa mig och laga mat nu så här mitt i mörkret. Så jag ska bara moffsa i mig två mackor och fil. Gottis! Har äntligen kommit igång lite grann med svenskan ikväll. Plugget har gått välldans segt här på sistone. Inte bra! Men jag börjar ta igen mig nu!

Wilgot ligger här bredvid mig och rycker och piper. Han gör så ibland när han sover. Han drömmer nog att han springer på ett fält gjort av ost! Hans favvo! Så vaknar han upp och inser att han är kvar där man måste se så söt ut som man bara kan för att i överhuvudtaget få tag på en liiiiten bit ost. Han behöver ju inte anstränga sig så hårt! Till hans fördel! Riktig sötis.



(Ett jätte intressant kort på mina ost/kalkon mackor och fil med crunchy :)

Nu ska jag slänga i mig mina mackor och fil så hörs vi.

Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0