Trött Söndag.

Hallå alla!
Idag är man inte så pigg, men guu va roligt vi hade som vanligt igår på julfesten!
Ann som vi var hos hade ordnat så himla fint så det var massor med julkänslor i hela lägenheten!
Vi drack glögg, as garvade, åt julbord, kex och ost, rökte, drack vin, Bowlade, sjöng kareokie, dansade och skrattade lite till. Hoppas Ann förstår vad uppskattat det var allt hon gjort!! Så otroligt fint! Å alla hade gått inför det här med glitter och rött! Någolunda i allafall, vi är ju rätt så förtjusta i svart mitt gäng. Så alla hade ju svart på sig och något rött eller glitter.

Här kommer lite bilder från igår.



Här sitter vi och dricker glögg i Anns mysiga soffa.


jag,Maria och Ann.

Ann: -Har ni testat att slappna av helt i munnen och sen le, då tar kameran kort av sig självt!
Jag: -Wow, vi måste testa!



Jag och Katta ägde kareokien, eller?





Later

Kommentarer
Postat av: Sanny

Hej! =) Hade ni kul på julfesten?

2008-12-15 @ 13:50:16
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0