Sega söndagen fortsätter.

Godkväll!
Ligger fortfarande i sängen och kollar på en dokumentär som gick på svt förrut. Den heter "klass 9a" och handlar om en klass som låg riktigt illa till där dom nu har anlitat 8 av sveriges ledande lärare och ska försöka få klassen att gå ut med topp betyg. Ganska intressant faktiskt. Beställde hem en kebab tallrik som jag moffade i mig runt tre tiden. Men nu är jag hungrig igen! Typiskt mig! Guuu va jag längtar till flytten! Är så fruktansvärt trött på att bo såhär jävla trångt!! Ska bli så skönt med utrymme! Det segar ner en som tusan av att inte trivas där man bor! Flyttar förhoppningsvis i mellandagarna. Men har ju fortfarande en del saker att ordna innan flytt här i gamla lägenheten. Så trist! Men måste ju göras! Och när det är gjort så kommer det kännas sååå skönt!




Ytterligare två bilder från igår! :)

Kram KRam!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0