Räddaren i nöden.

Är min käre mor! Som vanligt så hjälper hon till när man mest behöver henne, och ibland när man inte behöver henne för att hon är så jävla bäst!

Kaka åkte ner på stan och fixade två av julklapparna vi har kvar! Och jag ska iväg till hälla med mammsen.
Älskar att det är julafton i morrn!

Det är fan den mysigaste tiden på året, och den hade varit ännu mysigare om vi inte bott mitt i ett stort kaos.
Nästa år säger jag bara! Då ska ni få se på både julgran och julbak! Tro mig!

Hur har ni det såhär dagen före?
Stressigt eller ligger ni hemma i soffan och dricker glögg å käkar pepparkakor?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Danne

ligger hemma i soffan! =)

2008-12-23 @ 16:48:08
Postat av: Josefine

Julen är en otroligt stressig tid, så jag stressar enda till i morrn! :)

Din blogg är riktigt rolig att läsa!

Kram

2008-12-23 @ 16:49:00




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0