morrn morrn.

Godmorgon!
Hoppas ni sovit gott och är utvilade till tusen.
Det är inte jag! :)
Skulle på möte i skolan nu kl 10.
Men det sket sig eftersom jag har så vidrig magknip så fick ändra min tid.
Men det var nog inga problem.
Hinner plugga lite extra till nästa möte oxå, kanoners.
Jag ska tvätta idag och kanske träffa lillasyster senare om magvärken går över. Jag sover för dåligt, antagligen det som påverkar kroppen, måste de ju vara, känner mig piggare förövrigt nu i allafall! Yeeey! Var livrädd för att bli sjuk innan lördag! Då vi har våran årliga julfest! Ska bli så roligt! Finns ju lixåm inte en möjlighet att jag ska vara borta då! Kunde ju inte vara med förra året eftersom jag var i Thailand. Det gjorde iförsig inget eftersom man låg på stranden och käkade färsk annanas i stället. Men endå! Vill ju inte missa ett år till pga att man är sjuk! Fy va tråkigt! Aldrig!
Kaka kom hem vid 3 i natt oxå, hade varit hemma hos sin lillebror och ordnat hans dator som tog en välldans tid. Så vaknade ju när han kom hem. Nu sover han som en stock :)

citat
Jag -Är du vaken?
Kaka -JA
Jag -Du skulle ju köra din mamma nu på morgonen har du koll på tiden?
Kaka -JA
Jag -För jag ska inte gå på de där mötet så du behöver inte köra ner mig.
Kaka -Ne men då får jag väl gå själv då.

eeeh? va ska han gå på för möte?  Pigg!

citat förrut.
Jag -Vakna nu! Vi måste åka iväg.
Kaka -Jag är vaken!
Jag -Det är du ju inte, jag hör ju på rösten att du sover, och du blundar ju!
Kaka -Jaha? Så du tror att blinda personer går runt och sover bara för att dom inte ser nåt?

Eeeh?

Nu ska jag nog försöka få i mig nåt att äta.
Ha en bra dag! Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Det är samma här faktiskt, helt okej men väldigt trött.

2008-12-09 @ 11:27:09
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Tack =)

Ja då bara bra här, hoppas allt är bra med dig också.

Kram på dig

2008-12-09 @ 13:43:36
URL: http://theans.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0