Hemma efter glöggmys.

Hej alla härliga!
Nu har vi äntligen hittat lite julklappar och även kommit hem från fika hos Kakas mamma. Det var jätte mysigt förrutom att ja känner mig sååå seg idag. Trött och ont i huvudet. Vi var på hälla och handlade nästan alla julisar idag! Yeeey!






Självklart var vi även in på Djurmagazinet och köpte en julklapp till Wilgot. Han ska väl inte vara utan på julafton heller.
Till honom köpte vi en stor gris! När han kom till oss när han var valp så var det första han fick en liten gris som pep. Och den älskade han, man kunde bara säga - Wilgot, vart är grisen? Och han blev helt extas! Nu är den grisen sönderbiten och försvunnen. (Antagligen gömd på något riktigt hemligt ställe där bara Wilgot vet). Så då tänkte vi slå på stort och köpa en stor gris som är lite lättare att hitta och lite svårare att gömma och inte lika lätt att bita sönder. Jätte fin är den i allafall!



Här är då jag i bilen. Jag avskyr att ta kort på mig själv för man blir aldrig nå bra!! Men känns som att det kvittar! :) Är väl inte färre som läser bloggen bara för att man inte blir nå snygg på kort! :) eller?




Herr Karlsson körde! Tur de! :)

Nu ska jag nog burra ihop mig i en stor filt och kolla på någon film och äta upp chipsen från igår! :)

Kram och ha en bra lördag kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ah, måste börja med julklapparna snart! :)

2008-12-06 @ 22:21:34
URL: http://untamed.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0