Är du vaken Jan.

JA det är jag!
Knappt nå trött heller, as drygt! Mitt i natten! Jag har legat i sängen i flera timmar och tittat på olika saker på nätet och även läst en halv bok. För då brukar man ju bli trött! Men icke! Kaka sitter oxå uppe fortfarande och försöker fixa min dator. Gullegris! Och Wilgot ligger som en ihoprullad boll under min kudde och sover som en stock. Lyx han! När jag gick ut med honom nu på kvällen och kom ut i trappen var det nästan som att jag ville springa och plinga på alla grannar. Det luktade julbak i heeela trappen, så gott! Undrar vem som varit så duktig och bakat något riktigt smarrigt så sent på kvällen. Fick något ryck oxå och torkade golven här hemma, kändes lixåm skitigt. Och tro mig, det var det! Så skönt å ha det gjort. Mina avocados är slut! Jätte jobbigt! Måste ta en promenix i morgon och köpa nya, klarar mig inte utan nu. För er som inte fattar så har jag varit nötallergiker i hela mitt liv och fick nyligen veta att mandel och jordnöts allergin var bättre. Och eftersom avocado är släkt med mandeln så har jag inte kunnat äta det förr. Det är därför det är så härligt att jag äntligen kan äta avocado som är så himla gott! :) Samma har jag upptäckt att jag kan äta äpplen under vinterhalvåret. Fantastiskt! Men kan inte äta äpplen under sommaren, bara svenska äpplen som inte är besprutade. Härligt härligt! Guuu va jag babblar, är nog lite trött i allafall! Ska ge de ett försök till! Hoppas alla sover gott redan! Ska testa jag med.


Natti natti



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0