Humbarababa badabada bom.

Hej på er! Dålig uppdatering här senaste två dagarna. Som ni förstår så är det för att jag har varit/är sjuk. Varit dålig i magen, mått illa och haft feber. Har fortfarande lite feber men jag smäller i mig en ipren och går och jobbar i morgon i allafall. Mår ju lite bättre! Willen har inte heller varit riktigt kry. Igår kväll, mitt i allt elände så hittade jag en fästing som satt på sidan av Wilgots mage. Runt om fästingen så var det alldeles blodrött. Såg lite läskigt ut. Plockade bort fästingen och baddade med koksalt. Sen var han jätte hängig hela kvällen. Kan ju bero på att det sved lite och så. Idag ser det dock bättre ut. Bara en liten prick efter äckelfästingen. Kaka har varit iväg på konferens de här två dagarna och kom precis hem. Nu har både han och Willen somnat i soffan framför fotbollen. ♥



Nu måste jag sätta mig med några artiklar inför kommande numret av Modeflickan. Har en hel del att göra! Den 15:e släpps tidningen som vanligt. Om du inte läst senaste numret så kan du göra det på modeflickan.se.

Kommentarer
Postat av: Marre

Mysig bild :)

2011-05-11 @ 12:50:28
URL: http://maaarree.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0