20110518.

Hej på er! Precis hemkommen från jobbet. Katta och Vincent var in en sväng och hälsade på idag! Kuuuul!! Sen tyckte jag att jag såg Katta överallt sen. Alla var lik henne. Men det var inte hon. Sjukt det är det där! Hade ett par skor på mig idag som höll på att göra mig galen. Det knarrar på den ena. Så man hörde verkligen vart jag var någonstans i butiken. :) Kände mig som Stig H Ohlson! Fick in en sån otroligt härlig klänning till edc idag oxå. Vi lade undan hur många som helst. Hela personalen ville ha en varsin! Ska bli kul att se hur snabbt de går åt! :)

Tänk sen när man blir brun i sommar! Ajlin var snäll och höll upp den! :)



För ett par dagar sen så var vi på Ikea. Jag skulle köpa tyg till nya köksgardiner och eftersom att jag älskar att försöka lura i Kaka saker och ting så skickade jag en bild på det här tyget och sa att det skulle bli våra nya gardiner! :) -Det passar ju perfekt i ett kök! Med alla frukter och grönsaker!



Självklart så kom jag hem med ett helt annat tyg! (Ni får se sen när det är klart!). Men hade lätt kunnat ha gardiner i detta tyget oxå. Så sött! Men lite väl sött för ett vuxet par! :) Glömmer bort att jag är vuxen ibland!

Den här stolen vill jag oxå ha!



Nu ska jag jäsa på soffan!


Kommentarer
Postat av: Katta

Hihi de va inte jag! :) kul att se dig! Fiiin klänning!! Kram

2011-05-18 @ 22:24:17
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Marre

Kul med Ikea :D

2011-05-19 @ 17:29:37
URL: http://maaarree.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0