Sämst.

I know! Har inte hunnit idag heller. Idag har allt gått i ett igen. Åkte ner till polisen halv nio i morse för att vara säkra på att verkligen komma bland dem första att fixa pass. Tyvärr så gjorde vi precis som hela Västerås hade planerat igen och hamnade någonstans i mitten av kön. Det var 17 nummer före oss när vi kom fast vi var där 20 minuter innan dem ens öppnade. Great! Vi sprang iväg till Hemköp för att köpa lite frukost. Sen satt vi i solen i typ en timme och väntade. Tillslut fick vi det nedrans passet ordnat och nu kan vi med säkerhet veta att vi kommer iväg till Thailand. Det känns ju positivt! Sprang till jobbet efter det! Jobbade sen halvsjuk hela dagen. Men jag orkar verkligen inte vara hemma och kurera mig nå mer. Mycket bättre att vänta på att skiten ska gå över och samtidigt röra på sig. Allt gick bra på jobbet. Prackade på en herre 5 skjortor och ett par byxor när han ifrån början egentligen var där för att lämna tillbaka en skjorta. Det tycker jag är ganska så bra jobbat! Engagemang kallar jag det! Slutade klockan sex. Katta hade bjudit hem oss på grillning ikväll men jag passade. Jag orkade verkligen inte! Nu ikväll så har jag bara städat lite, tvättat och betalat lite räkningar. Kanske ska dit i morgon på dagen i stället efter frissan! Skulle vara urmysigt. Får se hur jag mår i morrn. Hoppas ni har haft en jätte fin dag! ♥



Ska bli så himla skönt att komma iväg till Anna i morgon och få ordning på håret! Nu ska jag slänga mig på sängen med en piggelin. Det är kanske 150 grader i vår lägenhet just nu. Tycker synd om Wilgot. Jag tror att han önskar just nu att han inte hade någon päls alls. Ska försöka trimma honom lite i morgon så att lillen slipper bli så varm!

Hejs.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0