31 augusti 2011.

Nu märks det i luften att det håller på att bli höst! Det är iskallt tycker jag. Det är konstigt. Har blivit en riktig fryslort senaste tiden! Förrut så gick jag alltid i tröja tills löven började falla från träden...typ. Oj va jag har jobbat mycket senaste tiden. Annelie och jag har kämpat som djur i butiken. Packat kartonger, mosat in allt på lagret, fyllt på med nytt, tagit hand om rean, packat upp jackor osv. Tänk att snart så blir allting nytt! Snart så kommer en ny butik att öppnas och Annelie och co kommer att flytta dit medan jag blir kvar på stan med ny personal. Känns konstigt men spännande! Har redan träffat alla såklart och jag tror att vi komme att bli ett grymt team. Även om jag kommer att sakna de andra! Förövrigt så händer det massor i mitt liv just nu. Massor av bra saker! ♥





Från och med nu så kommer Kaka heta N i bloggen.




Ringde N igår på min rast för att kolla läget bara...

N (allvarlig röst) : - Du jag åker iväg fredag till lördag på konferens med jobbet, så du vet.......!
Jag: - JAAAA! FAN VA BRA! Maria och jag ska ha filmkväll då! Då kan vi ju va hos oss!!
Perfekt!!

Haha...! Så jäkla roligt att han i princip försökte smyga in det i samtalet för att han trodde att jag skulle bli ledsen eller nåt. Men det passade ju perfekt då Maria och jag planerat in en helkväll med ögonbrynsplockning, ansiktsmask, god mat, godis och film! Älskar dig N ♥

Nu måste ja skynda till jobbet. Har inte ens klätt på mig än!

Ha en bra dag!!




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0