Positiv energi.

Något som jag verkligen får av såna här kvällar är positiv energi! Först så var jag iväg på eftermiddagen och träffade Matilda, Maria och Lilly. Lilly lekte med Willen och roade oss som vanligt. Sen tog Maria och jag och plockade upp resten av ligan och åkte ut till Katta. Där bjöds det på mackor och te. Hon hade gjort så fint som vanligt!! Satt och pratade i tre timmar tills vi kom på att klockan var åtta och "Ensam mamma söker" skulle börja! Kurade ihop oss i soffan. Willen hoppade omkring mellan oss. Sen plockade Katta fram glassen. Alla tog en varsin pinnglass medan jag och Verro gjorde en egen liten kreation i varsin skål. - Vadå, krossade du din maräng i skålen? - Ja?! - De var som fan! Hahaha. Säger bara en sak mina underbara, positiv energi!



Kommentarer
Postat av: Katta

ooo den armen va inte kul! men är man gravid får man väl bjuda på de! haha

tack för en supermysig kväll.. ni är bäst!! Puss

2010-09-12 @ 22:16:06
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Verro

Tack själv underbara vän. Mer av dem här kvällarna. Man mår så bra efteråt. Love you

2010-09-12 @ 23:06:57
URL: http://weronica.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0