Heeeey panta mera.

Nu har jag varit och jobbat, storhandlat och pantat alla våra miljarder flaskor som vi har haft liggandes i köket hur länge som helst. Dock blev det bara 80 spänn? Och jag som trodde att vi minst skulle få 200 kr eller nåt för det! Vi har i allafall gjort en god gärning. Tänk att om en vecka kanske man dricker ur exakt samma flaska som vi pantade idag! :)

Min goding pantar.




Sen har jag ju lovat att visa er håret oxå. Sagt och gjort.

Tittade ni på Rosabandet galan? Tänk att det bara var några år sedan som min älskade mamma kämpade med operationer, tappade hår och fick cellgifter mot bröstcancer. Jag hade inte kunnat önska mig något bättre i hela världen än att få ha min underbara mamma kvar hos mig! Vad skulle jag göra utan henne?! Älskar dig mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Verro

Det är helt sjukt. Tänkte på det när jag såg galan. Känner mig faktiskt som en dålig vän också för att jag inte fanns för dig tillräckligt under den tiden. Men jag finns för dig idag och framöver min vän. Skönt att mamma blev frisk:) kram kram

2010-10-29 @ 07:44:43
URL: http://weronica.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0