Done and done!

Idag har jag varit effektiv och hunnit med allt som jag hade bestämt att jag skulle hinna med!



Perfa! Någon bild får ni inte se på mig idag då jag ser ut som något taget direkt ur Ronja Rövardotter. (Vaffödårå?) Har sprungit omkring med en knut på huvudet hela dagen osminkad. Otroligt skönt med sådana dagar. Willen och jag blev riktigt osams idag över en pinne. Det var första gången på tre hela år som han blev riktigt förbannad på mig och morrade åt mig. Pinnen var hans! Självklart så vann jag överlägset och pinnen ligger numera i Marias cykelkorg här utanför. (Du vet om att din cykel står här va?!).

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Gossip girl och äta lite maaaaat!

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0