The blind side.

Jag har fortfarande tårar i ögonen! Har precis sett en film som jag vill att alla ska se. "The blind side". En sann historia om amerikanska fotbollsproffset Michael Oher. Den är så otroligt rörande. Filmen handlar alltså om hans liv och hur det gick till när han äntligen fick en egen familj. I filmen spelar Sandra Bullock mamma Leigh Anne och hon gör det så otroligt bra oxå!



Se trailern.




Då det är en sann berättelse så har jag naturligtvis hittat bilder på den riktiga Michael Oher och hans familj. Dessutom så hittade jag ett klipp där både han själv och familjemedlemmarna berättar lite om hur det var när de träffades!






Kommentarer
Postat av: Katta

ja visst e den fin, men lite seg, men han är så söt... =)

2010-06-15 @ 16:19:28
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

bra blogg du driver :)

2010-06-15 @ 20:30:08
URL: http://jenniifer.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0