Kvällsfix.

Kom precis hem från jobbet. Andra dagen idag med de nya assistenterna. Det har varit väldigt roligt de här två dagarna när man har haft sällskap. Att jobba som assistent kan vara ganska ensamt ibland. Man har ju inte direkt några arbetskamrater mer än dom i gruppen och vi ses ju egentligen bara under personalmöten. Man jobbar ju alltid själv med Alex. Så ibland kan det vara roligt att ha lite folk omkring sig. Vi ska köra ett till intro pass på måndag morgon.

Kaka och jag åkte och hämtade pizza idag. Lyxade till det lite. Willen fick resterna och det var ju fest för honom. Sötisen! Mumsigt tyckte Wilgot. I morgon ska vi upp ganska så tidigt och börja fixa inför festen. Ska iväg på en del ärenden på förmiddagen. Sen kommer folket runt 17.00. Jag behöver ju inte säga en gång till att jag är laddad inför festen. Det vet ni säkert vid det här laget. Det är så roligt att vi kunde slå ihop midsommar med att fira Kaka som fyller 25 år på lördag. Och det är så roligt oxå att så många kan komma tycker vi. Mega.

Ska slänga på en tvättmaskin och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Är jätte trött.

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0