Läsarfråga.

Fick en fråga idag.

allis : i vilket program gör du alla de här collagen? De är verkligen jättefina! Men är det inte jobbit att jobba så mycket med dom? För jag menar, det borde ju ta en stund! :)
SVAR: Du är inte den första som frågar. Därför svarar jag på din fråga såhär så att fler får svar på vad jag använder för program. Jag använder mig alltid av photoshop. Har hittat ett väldigt enkelt mönster som jag följer varje gång jag sätter ihop ett collage som inlägg här på bloggen. Det går väldigt fort. Vissa bildcollage tar max 5 min att göra. Jag tycker att det är skitkul att hålla på i photoshop i stället för att bara skriva här och lägga in bilder. Det blir lite mer av mig då. Och jag älskar ju att fixa och skapa.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0