Guten Morgen.

Kom precis till jobb numero 2 och är sjuuuukt trött. Var en ganska kämpig kväll igår hos Alexander, inte minst för honom själv och sen somnade jag alldeles för sent igår igen. La mig i sängen halv ett. Inte ok! Men det är ju så trist att gå och lägga sig tidigt. Ikväll ska jag nog ge det ett försök. För ikväll är det ju inget Paradise Hotell heller. Ja, jag vet! Jag ställer om mitt liv efter Paradise. Inte ok! Senare idag så ska jag träffa lilla Olivia och vovven Tristan. Var alldeles för längesen. Hoppas alla får en bra dag idag!

Later.

Ps: Jag hörde fågelkvitter när jag kom ut i morse?! Fryser inte dom?! Våren är här!?



Kommentarer
Postat av: Fine

angående fåglarna; jag hör dem också! okej för blåmes och domherre, men de kvittrar väl inte så mycket? tar för mycket energi när det är kallt.



global uppvärmning gör fåglarna desorienterade?? ;)

2010-01-20 @ 22:58:14
URL: http://fine.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0