Lördag 28 Aug 2010.



Har precis tagit ett långt, varmt bad. Riktigt skönt. När jag kom hem ifrån jobbet så däckade jag totalt och sov i nästan tre timmar. Jag orkar inte hålla på och tjata om min mage mer här på bloggen. Kan bara säga så mycket att jag är dötrött på detta och det är inte alls bra just nu! , ska ringa läkaren igen på måndag, har börjat med ny medicin igen och ska antagligen göra gastroskopi nu då de går ner med en slang i halsen och kollar magen den vägen. Jippi. Men så är läget nu i allafall.

Nu till något roligare. Fick ett underbart MMS av min vän Kathleen igår. Och vill såklart gratulera henne och hennes Ola till förlovningen här på bloggen! Så Grattis fina fina ni!!


Förövrigt så har Kaka varit iväg på golftävling hela dagen. Och nu är de iväg och partajar. På tal om partaj så är inte mina grannar så värst dåliga på det heller. Har nynnad med i varje låt senaste timmen. Grym musiksmak måste jag säga. Själv ska jag lägga mig med Willen i soffan nu och titta på någon bra film.

Hoppas ni har en härlig Lördagkväll vad ni än gör!

Kram på er!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0