Hallbyråns gömma.

Kaka ropade på mig idag.

- Ninnie! Kan du inte lägga lite mer saker på hallbyrån? Den känns lixåm inte helt full?
- Här ute på hörnen så är det lixåm tomt ju?



När han senare åkte och handlade så passade jag på att rensa upp lite.

Felet jag gjorde då var att jag städade undan Wilgots lilla dalmatiner som jag
gömt i den svarta korgen....




Och det såg ju såklart han! Så nu har han suttit i ca tjugo minuter och gnällt nedanför byrån och tittat på lådan där jag mosade in hans favvo dalmatiner.




Så tillslut fick jag nog som vanligt.
Men han kan lika gärna äta upp den där så vi blir av med den.




Det som stör mig mest är att han fick som han ville!

Vad han inte vet är att i tredje lådan har jag en massa bollar som han inte ens vet om. Tjihi.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, va rolig Wilgot är!! :)



Jag har varit förkyld i en vecka, men är nästan bra nu! Supersnorig och trött i kroppen.. :/

2009-10-08 @ 10:02:11
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Vilken sötnos! :)

2009-10-21 @ 08:54:01
URL: http://bonta.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0