Tråkdag.

Halloj! Idag är en sån där riktig tråkdag. Har inget roligt på schemat förrutom plugg och tvätt. Ska ioförsig ta en promenad med Olivia senare ikväll men det är ju ikväll det. Tvätta gjorde jag sju i morse. Vuxenvarning! Willen älskar att följa med ner i tvättstugan och leka med allt ludd som ligger på golvet därnere. Det är skönt för jag har nåt emot tvättstugor. Tycker dom är otroligt obehagliga. Ner i källaren där det är mörkt och blött. Har nog sett för mycket skräckfilm. Willen är så rolig när han får gå utan koppel med ner. Han står vid dörren och lixåm "-hmm.. vadå får jag?". Med huvudet på sne. Sen när han väl förstått och jag kommit en bit ner i trappen så kommer han skuttandes som en fri liten varelse.

I morgon fyller mormor år. Och på lördag fyller jag! Ska hem till henne och fika i morrn. Hon är ju bara så bäst på att baka så dit åker man gladeligen och fikar.

Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0