Redberries.

Åååh va gott det är! Kaka kom hem och hade köpt med sig "Redberries" smak till sodastreamen. Hur gott som helst!!



Han är snäll min Kaka! Garderobsrensningen gick ganska bra! Ser ut som ett bombnedslag här nu bara för jag orkade inte riktigt göra klart! Vi har en ganska stark kärlek till kläder jag och Kaka. Och har därför alldeles för mycket kläder. Väldigt mycket som vi aldrig använder men som man inte vill ge bort endå. Jag har svårt för de! Att slänga saker! Men i morrn blir det stortvättning och sen ska jag rensa klart förstås.

Hittade bilder på Wilgot som togs dagar innan vi hämtade honom förra året.
Han var såååå liten.



Nu ska jag ta och hoppa i säng.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

jaha vad roligt! då är vi ju verkligen grannar! :D



kramis

2009-03-19 @ 23:47:52
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Linda

Allstå det var mig en underbart söt lite vovve det där.



Ja om det finns en sak jag inte har för mkt av är det kläder i min garderob i alla fall.



Hoppas du njöt av vårdagen idag. Kram Linda

2009-03-19 @ 23:54:17
URL: http://www.blogg.mustica.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0