Facebook.

Har länge funderat på om jag ska lägga ner facebook? Tycker det verkar gå alldeles för långt. Man är med på massa kort som hela världen kan se, alla vet vad man har för relationer och jag tycker bara att det ibland känns lite läskigt. Jamena det har ju blivit så himla stort! Alla har facebook och man kan verkligen hitta vem som helst där. Samtidigt är det ju så roligt att titta på andras bilder och ha kontakt med folk som man sällan hinner träffa. Vad tycker ni om facebook?


Emma fick veta att hennes sex år långa äktenskap var över på facebook.

Kimberley fick sparken från jobbet pga att hon klagat på facebook.









Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan tycka att det går lite för långt ibland!! Så jag håller med dig till viss del, samtidigt så är det ju väldigt roligt. /Lisa

2009-03-03 @ 14:06:05




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0