Hemma.


Nu har jag precis kommit hem och ätit lite fil. Varit runt med Maria och fixat lite saker som jag behöver. Vuxenpoäng! Allt från tvättmedel till såpa. Vi var runt lite överallt och jag var även ut till Hundaffär´n och köpte ny mat åt Willen. Där köpte jag även en super smart boll! En boll som jag fyller med mat som han sen kan leka med. "Jobba fram maten" som hon i affärn sa. Perfekt! Han som äter så dåligt, nu blev det genast roligt att äta. I morgon är det slutprov. Lite små nervig som vanligt. Vet inte ens vad jag ska plugga på eftersom att det är en analys. Det kan man väl inte plugga till? Det är väl bara att analysera det som ska analyseras? or?! Nä men jag tror jag har det. Det sitter det jag kan i allafall. Ingen idé att börja traggla massa annat nu. Går det så går det.



Ibland är det gott med fil och müsli till kvällsmat... mumma.



Nu ska jag städa lite och sen sjunka ner i soffan med en varm kopp te.


Kommentarer
Postat av: Sanny

Va gott, jag ska oxå dricka te! =)

2009-06-15 @ 20:55:28
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Lona- den dagen du kommer upp i min klass!

gud va gott:D

2009-06-15 @ 21:35:16
URL: http://lonatrogen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0