4 juni.

Hej på er! Jag tänker börja blogga igen redan nu. Känns tomt utan bloggen. Det är ju här jag fåt utlopp för väldigt mycket känslor under dagen. Och idag är jag super låg. Vad är det med alla nu för tiden? Undrar om det är som mormor säger jämt. "Det är nog vädret"? Det är så typiskt. Först blir det jätte varmt, soligt och man är bara allmänt lycklig av vädret. Allting känns helt plötsligt bara bra! Sen kommer vi in i en dyster period där det är regn och kallt igen. Undrar om det är därför människan blir deprimerad. Kontrasterna av vädret? Jag tror att det ligger någonting i det i allafall.




Idag fyller mamma år. 50 år! Och i morgon är hennes stora 50:års fest! Det ska bli jätte skoj. Kaka och jag ska hjälpa till såklart. Även min syster och min bästa vän Maria. Anna kommer oxå vara där såklart. Jag ska nog ha klänningen från London och mina nya skor. Ett par lagom höga med svarta skinn remmar. Ni får se i morrn. Ska för första gången ta en dagens outfit tror jag. I morrn!

GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!

Nu ska jag strax dit och äta lite mat. Vi firar ordentligt i morrn i stället.


Har även klippt av Willen all päls nu inför sommaren. Man ska helst göra det en gång per år då pälsen blir mycket finare då. Själv älskar jag hans päls och ville inte alls raka av allt. Men det är skönt för honom. Och den växer ju ut snabbt igen.

FÖRE:




EFTER:





Ska faktiskt själv klippa mig idag. Ska klippa av mig håret! Det är förstört av allt blonderings-skit och är jätte tunt. Så nu ska mitt hår oxå börja må bra igen. Det blir avklippt till axlarna eller ännu kortare nu inför sommaren. Det kommer nog bli riktigt tjockt och friskt och det är det som är tanken med det.



Nu ska jag göra mig i ordning lite och gå ner på stan till mamma och pappa.

Mamma fick btw ett jätte fint silverhalsband och silverörhängen av mig och Kaka i födelsedagspresent. Hon blev super glad! Och det klär henne verkligen!

Later.


Kommentarer
Postat av: Sanny

Välkommen tillbaka! =)

2009-06-04 @ 13:43:12
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sanny

Du vågar.... det kommer bli jätte fint! Och håret behövs fräschas upp innan sommaren, annars behöver man klippa ännu mer efter sommaren än man måste ändå.

Jag måste och trimma mitt lite. Vart klipper du dig? Jag behöver den bästa! Jag har den bästa i sthlm, men det är liksom sthlm, dit orkar man ju inte åka. Är din frisör bra?

Kram

2009-06-04 @ 13:51:33
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sanny

TAck för tipset! Får se om jag vågar... är lite rädd för nya frisörer! =P

2009-06-04 @ 15:17:02
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Elin ♥

Hehe jag kände likadant efter nåra dagar från bloggen :D



SÖöööt vovve :D

2009-06-04 @ 15:18:27
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: nicolina

men guuud vad hände med wilgot myyysiga päls! :(

2009-06-04 @ 19:52:05
Postat av: EMMA

Haha, vad Willen blev söt. De ser bara så smala ut i början ;) Så söt!

2009-06-04 @ 23:22:44
URL: http://eimj.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0