Snart dax för BMC.

Snart kommer Viktor och Maria och hämtar mig för att sedan åka vidare till Ann, för att sen åka ner och kika på BMC Spleen. Roligt roligt! Kom precis hem från mamma. Har så grymt ont i foten igen! Den är värre, ska nog helst inte gå på den alls, den är så svullen på sidan. Men vafan, ja kan ju inte ligga hemma ikväll när jag är såhär taggad. Går ju inte! Såklart så glömde jag telefonen hos mamma igen, dejavu! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll? Men blir väl lacktajts,svart linne och någon kofta tror ja.





Ha en toppenkväll nu allesammans!!

Puss

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej.. Kikar in lite. Hoppas du får en fin lördag. Snygga tshirts .-)

Kram

2009-01-31 @ 18:29:25
URL: http://minaya.blogg.sem




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0