Solen skiner himlen är blååå.

Men det är bara 17 grader ute! Vilket är ganska skönt tycker jag! Vaknade för ett par timmar sen och var ute med Willen. Äntligen fick jag kontroll över hans skällande på andra hundar. Lade ner honom på rygg och sen fick han ligga där tills den andra hunden hade passerat. Och senare totalignorerade han två andra hundar! Yes yes yes!! Men seriöst! Tjejen som vi mötte vars hund Willen började skälla på, verkar ju helt blåst!! Hon hade sin hund lös, en STOR rottweiler blandning. Och jag såg redan innan hon hann sätta på kopplet hur den sträckte på sig och började gå snabbare mot Willen. När den sen fick syn på Willen så började den göra utfall och skälla och visa tänderna och hon tjejen bara skrattade?? Hur fan kunde hon ha den lös?? Ingen som helst kontroll på hunden hade hon!? IDIOT! Willen var i allafall jätte duktig!! Bra där Willepille!! Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag fixa lite härhemma. Ska jobba klockan fyra och sen ska jag hem till Maria för att senare gå på trubadurafton. Myspys.

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0