Glidardag 9 dec.

Idag är det en sån där riktig glidardag. Där jag inte direkt fått någon nytta gjord för att jag inte orkat. Haft ont i magen hela dagen. Har vilat, ätit någon avocado, spelat piano och suttit här. Typ. Älskar Pinks och Britneys nya skivor oxå! Alla låtar är grymma! Det har dom gjort bra flickorna :)



Wilgots öra har en förmåga att vridas bakåt :)

Har dock varit ute på långpromenad med Wilgot och tro det eller ej, magknipen släppte litegrann då!
Dom säger ju att man ska ut och gå om man har ont i magen, typ tvinga sig själv och sen blir det bättre.
Det kanske är sånt dåra! :)

Wilgot och jag har i allafall myst jätte mycket idag. Han har kommit och lagt sig hos mig hela dagen och pussats.
Härligt! Gu vad jag älskar den vovven.

Tänk att när andra pratade om sina hundar förr så tänkte man "men vafan, det är ett djur!?".
Först nu förstår jag vad dom menade med att ha en bästa vän jämt.
Han är mitt stöd igenom allt ont och jobbigt och han finns alltid där! (Han har iförsig inget val :)
För mig är han inte bara en hund och kommer aldrig vara!




Puss puss.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0