1 December.

Jaha, nu är det första december! Coolt, hade ju varit lite extra härligt om vi bodde i nya lägenheten nu och inte satt i en enda röra över julen där det redan är nog stressigt som det är. Men men, det är ju bara att bita ihop, vad ska man göra åt saken? Ligger hemma och mår inte alls bra idag, uppiggande inlägg va :), ont i magen och känner mig fortfarande hängig, som att man håller på att bli sjuk. Kul! Bit ihop där med!
Tittade på Madagaskar 2 igår!! Den va faktiskt riktigt bra för att vara en tvåa! Dom har ju skönaste humorn! Love it! Men ettan knäcker ju fortfarande såklart! Den är ju bara bäst i test helt enkelt!
Pratade med Kaka nyss som är nere på stan och kikar, hade träffat min käre farfar hos optikern, han hade tydligen suttit sig på sina läsglasögon. Stackars farfar! Tror jag ska ta en avocado, då blir saker nog bättre! :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sanny

Haha, det var verkligen askul! Jag är fortfarande skadad, så kul va det! Haha! Jätte kul att se dig oxå, krya på dig! Kram

2008-12-01 @ 16:07:47
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0