Studenternas dag.

Vilken daaaaaaaag. Började dagen med ett rejält pass på gymmet. Hem och duscha. Möta upp Kakas mamma med familj nere på Nicolinas skola för att se när hon sprang ut! Ångrade direkt att Willen fick följa med när vi kom ner. Så jäkla mycket folk och säkert 35 grader i solen. Hann krama om Studenten, ta några bilder och sen var det bara att packa ner Wilgot i cykelkorgen igen och åka hem! Som tur var så hade jag med både vattenskål och vatten såklart! Lillen höll på att smälta bort! Tog dock två rejält snygga bilder på finingen Ninna ♥



Var hemma en timme. Sen blev jag uppplockad av Kaka som fick sluta jobbet tidigare och sen var det bara iväg till syskon nummer två. Alex! Willen fick vara hemma några timmar då. Vila upp sig och slippa solen en stund. Det fikades, pratades, grattades och sen var det dags för oss att åka på agility.

Alex med flickvännen Johanna


Vi åkte hem, plockade upp Willepille och sen skjutsade Kaka ut oss till banan. Idag gick det sådär. Willen var trött och jag var trött. Pluss att han stack! Rakt upp i skogen. Som en protest! Efter fick jag springa då jag visste att det fanns både hästar och E18 i närheten. Till slut orkade jag inte längre. Tittade på honom, skrek - då skiter jag i dig! Och vände på klacken för att gå tillbaka ner i skogen igen. Då kom han trippandes som ingenting! Haha. Såklart så visste jag att han antagligen skulle komma efter då. Honom går det lixåm inte att springa ifatt! Han är snabbare än en antiloop! Därav en grym agility hund! Han tog några hinder efter det men sen så kom Kaka och hämtade oss igen. Det var lixåm helt enkelt för varmt för agility idag! Det var knappt någon hund som orkade ordentligt. När vi blev hämtade så var det dags att åka hem till Kakas mamma för att åter igen fira Nicolina lite. Fick massa god mat och satt kvar en stund innan vi åkte hem. Och nu är vi hemma! Det har varit en fullproppad dag! Men ack en sån bra dag! Nu hoppas jag bara att Nicolina och Alex har riktigt kul ikväll! ♥

I morrn är det dags för jobb igen. Sitter och överväger om jag skall ta på mig mina springskor i morrn. Det är rea och det är lördag = Galet galna reasugna kunder! Vi kommer garanterat få springa!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0