En underbar helg.

Vilken underbar helg jag har haft! Har spenderat nästan hela helgen tillsammans med mina underbara vänner! Vi som har haft så svårt att hitta tid att ses har nu tillbringat två dagar tillsammans. I lördags så jobbade jag några timmar. Det var tvärdött på stan så jag fick gå hem tidigare t.o.m. Gick då direkt och mötte upp Ann och Maria som satt på Bill o Bob. Verro serverade lite mat. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för att sedan mötas upp igen ett par timmar senare hemma hos Maria. Mötte upp Ann och sen cyklade vi tillsammans hem till Maria. Där satt vi på balkongen och pratade om allt, drack vin och bara mös. Sen tog vi oss ner på stan och Circus. Det var sjukt mycket folk ute men vi lyckades endå få ett bord mitt i tältet. Cyklade hem strax efter ett.

Igår så hade vi planerat eftermiddag/kväll hemma hos Katta. Maria plockade upp oss i deras cab och sen åkte vi och handlade allt vi skulle ta med oss. Väl hemma hos Katta sen så tog vi en drink, lekte med Willen och Vincent och hade bara allmänt super mysigt. Lite senare på eftermiddan så började vi ordna salladen som vi skulle fixa. Katta: -Är det någon som köpt själva salladen? Det där gröna? Nope! Men det gick alldeles utmärkt utan! Så jäkla gott blev det! Satt och prata i sex timmar och sen åt vi rabarber/hallon paj innan vi åkte hem. Vi bokstavligen rullade hem. Var längesen jag var så fruktansvärt mätt! Det är så underbart att ha fått en dos av tjejerna = Extra energi!




Kommentarer
Postat av: ANN

Tack för en underbar helg vännen!!

2011-06-06 @ 13:15:57




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0