3 dagars intensivt arbete.

Hej på er! Här är jag tillbaka igen efter tre dagars intensivt arbete. Har verkligen inte alls orkat sätta mig vid datorn efter jobbet. Vi har startat rean och HERREGUUUUD säger jag bara! Folk river, sliter, hänger kläderna lite varstans, frågar om ALLT MÖJLIGT och står ibland på kläder som ramlat ner från stängerna. Jag blev förvarnad med att det brukar vara lite kaos under första dagarna på rean. Men oj oj oj. Folk är som djur som inte ätit på 100 år och kläderna är deras byte! Men det är kul! :) Kanske jag oxå ska tillägga.

Idag har jag struttat runt i detta...



Idag slutade jag tre och det kändes super tidigt. Känns nästan taskigt att ta sitt pick och pack och åka hem vid den tiden när det är så mycket folk. Men men. Har precis ätit lite lunch och ska strax städa lite här hemma. Men vem fan orkar städa i den här värmen? Det är kvavt! Kan inte den där åskan komma snart så man kan andas igen?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken snygg tatuering du har! Har inte sett den tidigare men nu ser jag den på varje kort. Är den nygjord?



Håller med dig om rean, helt otroligt hur människor fungerar! Samma sak när jag jobbade på Zara för några år sedan..



Ha en fin helg! Kram

2011-06-10 @ 17:24:12
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0